Tuesday 29 January 2013

kisah hari ini

Assalamualaikum n haiyyy :p Okayy boringgg laaaa .. Saat g nak buad latihan bio .. peningggnyyeee kepala .. gipun , tangan i maseh sakit kena cubit hari tuhhh .. waaaa~ sakittttt ! bagai kena injection berpuluh-puluh kali .. dy cubit mana ade lama .. ntah nape rasa sakitttt sangat .. mengalah kena gigit semut .. fuhhhh! tapi sabar je laa .. sekarang neh curi-2 online .. bukan online ape .. online blog jer .. lepas neh pulak nak google google .. pasal pa ?? pasal nak cari text utk oral laaaa .. madam kata , kalau tak oral , nanti xde mrkh paper3 utk SPM .. huiiii, tahun neh i banyak berubah taw ! rajin sesangat .. bukan rajin buad homework keyh .. rajin ala gitu gitu .. hahaha .. nak kata busy, xde laa busy sangat kan .. setakat pelajar, belum gi masuk Univesiti .. dahsyat lagi kan dpd pelajar menengah apatah gi rendah .. urmmmm , i type neh sesuka aty jer .. lantak aku laa nak tulis pape pon .. blog aku .. bukan blog kau kn ?? am i right ? YES! yaaaa , aku pon taktau title neh apa erk .. main lantak update jerr . asal penuhkan entry post .. hahaha .. banyak cantikk muka kauuuu ! homework cikgu bagi banyak giler .. sampai tak larat tangan nak tulis nota yang bergunung gunung tuh kan ? sokayy, berkorban jiwa dan raga .. mana taknyer, nak amek spm tahun neh .. kenalah buat leklok .. ayah pesan kat i, belajar rajin-rajin .. supaya takde laa berkepitt kat bawah ketiak mak bapak .. opsss! bapak i jer laa .. my mom had passed away .. jangan pulak korang nangis baca post aku neh .. take a sympathy maybe ?? hak korang laa errr .. ehhh, ari sabtu neh ada kelas gantian .. grrrr! malas betuii arr nak bangun awal sangat .. memandangkan dah tanggungjwab aku, aku terima jerr laaaa .. lagipun, tahun nih last aku sekolaaaa .. maybe tahun depan rindu nak sekolaaaa balekkkk .. hehe .. uiii kakak-2 abang-2 yang dah lepasan tuh, korang mesti rindu nak datang sekolaaaa balekkk kan ?? alaaaa .. jgn sedih yer akak abang .. korang ade peluang tuk melanjutkan pelajaran .. tak pun form6 pun cukup laa .. berbalik pada cerita sekolah gantian sabtu nih, kitorg gune jadual hari jumaat .. berkemungkinan besar balik selepas rehat .. fuiyoooo .. baguihhh sangat arr tuhhh annnn :)) nahh amek smile kite yang tak seberapa neh .. hahahha .. *gelak jahat .. yang tak paham dok diam jer err .. aku type neh sedang makan lolypop. tak sah kalau takde lolypop. hahaha .. jgn pikir bukan bukan .. penatttt arrr baru balik dari sekolah ... ade jumpa kelab BM tadiiii .. yang tak syoknya, aku neh setiausaha .. abis perjumpaan jer, kena buad report .. bukan report eksperimen okayy .. report perjumpaan kelab .. tengokkk! report eksperimen pon aku belum settlekan .. ade 4 eksperimen kesemuanya .. 2 utk kimia .. n then 2 utk fizik .. tadi ade class kimia .. tapi cikgu suruh balik awal .. ade kesempatan laa nak buad .. esok ade fizik , tapi lepas rehat kelas 5A,B,C ade program kecemerlangan .. maybee .. haha .. tadi student normah terima duit rm100 tuhhh .. hehehe .. sebab tuu la balekk awal .. best kan ?? bestttt sangat-2 .. cikgu xde masok lasstt period tadii .. so aku n kengkawan jejalan ntahh kemana .. tak sedar dah ada cikgu lam kelas .. kitorg dihukum sementara .. berdiri diluar kelas sebabnya lambat 15 minit .. tapi aku rasa cam 1 minit jerrrr :p huhu .. jam dah nak kol 7 .. okayy tu jer .. nak tengok ceritaa setia hujung nyawa .. at tv3 .. best cerita tuhhh .. kalau tak caye , jom tengokkk .. pukul 7 .. isnin hingga khamis .. byeeee assalamualaikumm :)

No comments:

 
© THIS IS YOURS!