Tuesday 29 January 2013

engpon c3 hilangggg!

Assalamualaikum wb. Haiyy semua .. Hari ini hari Ahad . Tengah hari cenggini saya nak cerita kpd anda semua tentanggg .. tengok tak title atas tu ? grenti dah tengok kan kan kan .. Okayyy nak tahu ke ?? Dulu, saya pakai engpon nokia jenis c3. Tahu ke cemana engpon tu?? Takpe.. search kat google n type cenggini "nokia c3 pink".. Engpon saya bukan dah lama menghilang .. Baru jer hilang lingkungan dalam bulan 12 tahun lepas .. Tak ingat tarikh bila .. Yang pasti bulan 12 .. Kalau cuti panjang, saya cuti di Kuching jer. Tak jauh dari Daro, sarawak ponn kann .. Ahhh?? Nape sebab ilang? Alaaa ... Kejap laa bagitaw .. HEHE .. Suspen ke baca neh ?? Jgn suspen la yerk .. Takde kena mengena an benda-2 yg jahat .. Story dy cenggini, cazen saya decided utk hang out ngan saya .. Saya 'orite' je. Asal tak boring dok lam umah.. Tepat jam 9 pagi kiterang keluar. Kiterang shoping rah The Spring je. Nak tahu mall tu kat ane? Hang pi search kat map, google kayy. hukhuk~ Dipendekkan ceritA, kiterang dah sampai destinasi. Bapak yang tolong hantarkan. Apa tunggu lagi, saya n cuzzie saya pusing satu spring. Beli apa yang patut. Singgah kat MPH. Tempat beli buku. Saya tak beli buku apa kecuali novel kayy . HAHA .. Lama betul gak dalam tu . hampir sejam tak balek-2 .. Huahua .. Saya neh rambang mata pilih novel. Semuanya bagusss. Last-2 perut saya time tuh dah berbunyi. berkeroncong bagaii. Huhhh! Okayy, tangan saya terus gapai novel yang bertajuk "saat jatuh cinta" .. Terus pergi counter dan terus bayar .. Kiterang pergi cari tempat makan.. Ada kfc, Pizza hut, n lain-2. Saya ckp kat kfc, tapi dy taknak. Dy ckp lejuk makan kat kfc. HAHA.. Last-2 pergi Secret Recipe. Terus order makan. Saya makan cheese spinach .. Air coklat mexico .. Sambil tunggu order, kiterang bual kosong .. 20 minit lama jugak kan. .dah sampai order, terus makan .. Dipendekkan cerita, saya pergi counter dan terus bayar .. Time bual kosong, engpon c3 tuh saya letakkan  atas meja .. Time bayar, saya tak sedar engpon xde lam poket .. grrr ! Khilafnya saya .. Terus keluar n pergi ke kedai coklat .. Sibuk cari coklat snickers, saya baru perasan xde engpon lam poket .. ohmygod ! patah balik ke secret recipe tadik ,, saya terus tanya kat pekerja lam tuh .. "ada kak nampak engpon kmk sia kah" Kakak tuh tanya kat pekerja lain .. Diorg xde respon ape-2 .. "xda dik. xda nemu. klk kmk carik agik" kakak tuh jwb .. Saya terus keluar .. Adik saya call  ayah ,, ayah cakap nanti ayah belikan baru .. Saya pun terus sambung shopping balek .. HEHE . Okay bye .. 
*aku dah ada fon baru :p

No comments:

 
© THIS IS YOURS!